Noformēt pasūtījumu

Membership Information

You have selected the Gada abonements membership level.

Piekļuves cena: 599.99€ .

Periods: 1 /gadā.

3.5. Skaņu gleznas. Kā es, izmantojot dažādus mūzikas izteiksmes līdzekļus, varu veidot skaņu gleznas? Kādi būs mani galvenie uzdevumi, veidojot priekšnesumu?
3.4. Mažora un minora noskaņas. Kā es klausoties atpazīšu un muzicējot izmantošu mažora un minora skaņkārtas?
3.3. Ziemas saulgrieži. Kā es varu dziesmās, dejās un rotaļās iepazīt tautas tradīcijas?
2.5. Sadarbība muzicēšanā. Kas man jādara, lai, muzicējot kopā, veidotos pozitīva sadarbība?
2.4. Deja. Kā es, klausoties mūziku, varu atpazīt deju – valsi, kā es to varu raksturot?
2.3. Ziemas noskaņas mūzikā Ar kādiem radošās darbības veidiem es varētu atainot ziemas noskaņas?
2.2. Manas Latvijas ainavas Ko es varu saklausīt un izjust dziesmās un skaņdarbos, kas veltīti Latvijai?
3.2. Latvijas dabas ainava mūzikā. Ko es varu saklausīt un izjust dziesmās un skaņdarbos, kas veltīti Latvijai?
1.5. Skaņu raksti Kā muzicēšanā var lietot skaņu rakstu?
1.4. Dabas ainavas mūzikā Kā es muzicējot varu atainot dažādas dabas norises un parādīt kustībās savas emocijas?
1.3. Ziemassvētki Kādas dziesmas dzied un kādās rotaļās iet Ziemassvētkos?
1.2. Mana Latvija Ko es varu uzzināt par Latviju, klausoties mūziku un dziedot?
3. klases pārbaudes darbi
2. klases pārbaudes darbi
1. klases pārbaudes darbi
3.1. Mūzikas izteiksmes līdzekļi. Kā temps, dinamika, reģistrs un skanējuma nokrāsa izmaina mūzikas raksturu?
2.1. Rudens tēli mūzikā. Kādus mūzikas izteiksmes līdzekļus es varu izmantot, lai ar balsi un instrumentiem veidotu skaņu gleznas ar rudens dabas tēliem?
1.1. Skaņu pasaule Kā es dziedot un spēlējot varu izmantot dažādās skaņu īpašības?
6.9. Mūzika un spēles.
9. klases pārbaudes darbi
8. klases pārbaudes darbi
7. klases pārbaudes darbi
6. klases pārbaudes darbi
5. klases pārbaudes darbi
4. klases pārbaudes darbi
Metalofoni
Zvangas
Ukuleles
9.2. Miniatūras mūzikā
9.3. Mana Latvija
9.4. Ziemas noskaņas
9.5. Opera 19. gs.
9.6. Impresionisms. Ekspresionisms mūzikā. Kā es varu izpaust savu acumirkļa iespaidu/noskaņu mūzikā?
9.7. Džezs. Kādi mūzikas valodas elementi raksturīgi džezam?
9.8. 20. gs. kompozīcijas tehnikas. Vai skaņdarba izpildījumā var izpausties interpretācijas brīvība?
7.2. Ģimenes godi. Kā atspoguļojas ģimenes godi Latvijas komponistu daiļradē, folkloras un postfolkloras grupu priekšnesumos?
7.3. Teksta nozīme mūzikas satura atklāsmē. Kādas ir teksta un mūzikas mijietekmes?
7.4. Teātris un mūzikls. Kāda loma mūzikai ir teātra uzvedumos, kāda – mūziklos?
7.5. No mutvārdu tradīcijas līdz nošu pierakstam. Kā es varu nošu rakstu izmantot savas kompozīcijas pierakstā?
7.6. Bruņinieku laikmeta un mūsdienu mīlas dziesmas. Kas ir kopīgs un kas atšķirīgs bruņinieku laikmeta un mūsdienu mīlas dziesmās?
7.7. Viduslaiku un mūsdienu populārā mūzika. Kas raksturo mūzikas popularitāti viduslaikos un kas mūsdienās?
7.8. Ceļojumi. Daba un dabas skaņas kā iedvesmas avots. Kā dabas skaistums un dabas skaņas rosina komponistu daiļradi?
6.7. Populāras personības mūzikā
6.6. Mūzika dažādās zemēs un valstīs
6.5. Kinomūzika
6.4. Populārā mūzika Ziemassvētkos
6.3. Cilvēka rakstura īpašību un emociju atspoguļojums mūzikā
6.2. Tēli mūzikā
5.6. Mūzikas instrumenti un to grupas. Simfoniskais orķestris. Pēc kādām pazīmēm iedala mūzikas instrumentus? Kā orķestrī veidojas saspēle?
5.5. Kora mūzika pasaulē un Latvijā. Kāda ir mana kora dziedāšanas pieredze?
5.4. Ziemassvētki. Kā, dziedot korī un klausoties kora mūziku, Ziemassvētkos var piedzīvot dažādas noskaņas?
5.3. Latvija – mājas – draugi. Kāda ir tautas mūzikas un latviešu komponistu mūzikas loma valsts svētku svinēšanā?
5.2. Daba kamermūzikā. Ar kādiem mūzikas izteiksmes līdzekļiem komponisti atklāj dabas skaistumu kamermūzikā?
5.7. Dziesmu un deju svētki. Kā var piedzīvot Dziesmu un deju svētkus? Kāda nozīme katra cilvēka dzīvē ir mākslinieciskajai pašizpausmei?
4.8. Populāras Baltijas un Ziemeļvalstu dziesmas bērniem.
4.6. Opera un balets. Kā iepazīt operu un baletu ar mūzikas un citu mākslas veidu palīdzību?
4.5. Iztēle un mūzika.
4.4. Ziemassvētki.
4.7. Mūzika animācijas filmās. Kā tiek radīta mūzika animācijas filmām?
4.3. Latvija – mājas.
4.2. Daba folklorā, dziesmās, un instrumentālajā mūzikā.
8.3. Ziemassvētki galmā un baznīcā. Kā svinēja Ziemassvētkus J. S. Baha laikā un kā tos svin mūsdienās?
8.7. Dziesmu un deju svētku tradīcija Latvijā. Kā, veidojot pētniecības projektu, iepazīt dziesmu un deju svētku tradīcijas aizsākumu Latvijā 19. gs.?
8.6. Nacionālās identitātes meklējumi Latvijā. Kas raksturo mūzikas dzīvi Latvijā 18., 19. gs.?
8.5. Mūzika revolūciju laikā. Kāda nozīme mūzikai ir revolūciju laikā?
7.1. Ritms, mūzika, kustības. Kā es varu apgūtos ritma elementus izmantot savas radošās idejas realizācijai?
5.1. Laiks. Kā mūziku mācījās senāk un kā – tagad?
4.9. Mūzika. Mīlestība. Ģimene. Kā radīt muzikālus svētkus ģimenei?
4.1. Mājas. Šūpuļdziesmas. Mājas muzicēšanas tradīcijas.
6.8. Mūzikas kultūra Lietuvā un Igaunijā
6.1. Laikmeta atspoguļojums mūzikā
9.9. Rokmūzika un populārā mūzika
9.1. Vadmotīvi mūzikā
8.4.Tradīcijas, paraugi mūzikā. Kas ir klasicisms, un ko mēdz dēvēt par klasiku mūzikā? Haidns, Mocarts, Bēthovens.
8.2.Opera baroka laikā un rokopera. Ar ko baroka opera atšķiras no rokoperas. Monteverdi, Z.Liepiņš, Endrjū Loids Vēbers. “Orfejs”, “Lāčplēsis”, “Jēzus Kristus Superzvaigzne”.
8.1.Kanons.Kanonu daudzveidība. Kā sacerēt savu kanonu. Pahelbels. Hendelis. Bahs.

Profila informācija

ATSTĀJIET ŠO TUKŠU
Jums jau ir profils? Ielogojieties šeit

Pasūtījuma informācija

Apmaksas informācija