Noformēt pasūtījumu Membership Information You have selected the 1 nedēļas piekļuve membership level. Piekļuves cena: 14.99€ . Periods: 1 Nedēļa. 3.5. Skaņu gleznas. Kā es, izmantojot dažādus mūzikas izteiksmes līdzekļus, varu veidot skaņu gleznas? Kādi būs mani galvenie uzdevumi, veidojot priekšnesumu?✓3.4. Mažora un minora noskaņas. Kā es klausoties atpazīšu un muzicējot izmantošu mažora un minora skaņkārtas?✓3.3. Ziemas saulgrieži. Kā es varu dziesmās, dejās un rotaļās iepazīt tautas tradīcijas?✓2.5. Sadarbība muzicēšanā. Kas man jādara, lai, muzicējot kopā, veidotos pozitīva sadarbība?✓2.4. Deja. Kā es, klausoties mūziku, varu atpazīt deju – valsi, kā es to varu raksturot?✓2.3. Ziemas noskaņas mūzikā Ar kādiem radošās darbības veidiem es varētu atainot ziemas noskaņas?✓2.2. Manas Latvijas ainavas Ko es varu saklausīt un izjust dziesmās un skaņdarbos, kas veltīti Latvijai?✓3.2. Latvijas dabas ainava mūzikā. Ko es varu saklausīt un izjust dziesmās un skaņdarbos, kas veltīti Latvijai?✓1.5. Skaņu raksti Kā muzicēšanā var lietot skaņu rakstu?✓1.4. Dabas ainavas mūzikā Kā es muzicējot varu atainot dažādas dabas norises un parādīt kustībās savas emocijas?✓1.3. Ziemassvētki Kādas dziesmas dzied un kādās rotaļās iet Ziemassvētkos?✓1.2. Mana Latvija Ko es varu uzzināt par Latviju, klausoties mūziku un dziedot?✓3. klases pārbaudes darbi✓2. klases pārbaudes darbi✓1. klases pārbaudes darbi✓3.1. Mūzikas izteiksmes līdzekļi. Kā temps, dinamika, reģistrs un skanējuma nokrāsa izmaina mūzikas raksturu?✓2.1. Rudens tēli mūzikā. Kādus mūzikas izteiksmes līdzekļus es varu izmantot, lai ar balsi un instrumentiem veidotu skaņu gleznas ar rudens dabas tēliem?✓1.1. Skaņu pasaule Kā es dziedot un spēlējot varu izmantot dažādās skaņu īpašības?✓6.9. Mūzika un spēles.✓9. klases pārbaudes darbi✓8. klases pārbaudes darbi✓7. klases pārbaudes darbi✓6. klases pārbaudes darbi✓5. klases pārbaudes darbi✓4. klases pārbaudes darbi✓Metalofoni✓Zvangas✓Ukuleles✓9.2. Miniatūras mūzikā✓9.3. Mana Latvija✓9.4. Ziemas noskaņas✓9.5. Opera 19. gs.✓9.6. Impresionisms. Ekspresionisms mūzikā. Kā es varu izpaust savu acumirkļa iespaidu/noskaņu mūzikā?✓9.7. Džezs. Kādi mūzikas valodas elementi raksturīgi džezam?✓9.8. 20. gs. kompozīcijas tehnikas. Vai skaņdarba izpildījumā var izpausties interpretācijas brīvība?✓7.2. Ģimenes godi. Kā atspoguļojas ģimenes godi Latvijas komponistu daiļradē, folkloras un postfolkloras grupu priekšnesumos?✓7.3. Teksta nozīme mūzikas satura atklāsmē. Kādas ir teksta un mūzikas mijietekmes?✓7.4. Teātris un mūzikls. Kāda loma mūzikai ir teātra uzvedumos, kāda – mūziklos?✓7.5. No mutvārdu tradīcijas līdz nošu pierakstam. Kā es varu nošu rakstu izmantot savas kompozīcijas pierakstā?✓7.6. Bruņinieku laikmeta un mūsdienu mīlas dziesmas. Kas ir kopīgs un kas atšķirīgs bruņinieku laikmeta un mūsdienu mīlas dziesmās?✓7.7. Viduslaiku un mūsdienu populārā mūzika. Kas raksturo mūzikas popularitāti viduslaikos un kas mūsdienās?✓7.8. Ceļojumi. Daba un dabas skaņas kā iedvesmas avots. Kā dabas skaistums un dabas skaņas rosina komponistu daiļradi?✓6.7. Populāras personības mūzikā✓6.6. Mūzika dažādās zemēs un valstīs✓6.5. Kinomūzika✓6.4. Populārā mūzika Ziemassvētkos✓6.3. Cilvēka rakstura īpašību un emociju atspoguļojums mūzikā✓6.2. Tēli mūzikā✓5.6. Mūzikas instrumenti un to grupas. Simfoniskais orķestris. Pēc kādām pazīmēm iedala mūzikas instrumentus? Kā orķestrī veidojas saspēle?✓5.5. Kora mūzika pasaulē un Latvijā. Kāda ir mana kora dziedāšanas pieredze?✓5.4. Ziemassvētki. Kā, dziedot korī un klausoties kora mūziku, Ziemassvētkos var piedzīvot dažādas noskaņas?✓5.3. Latvija – mājas – draugi. Kāda ir tautas mūzikas un latviešu komponistu mūzikas loma valsts svētku svinēšanā?✓5.2. Daba kamermūzikā. Ar kādiem mūzikas izteiksmes līdzekļiem komponisti atklāj dabas skaistumu kamermūzikā?✓5.7. Dziesmu un deju svētki. Kā var piedzīvot Dziesmu un deju svētkus? Kāda nozīme katra cilvēka dzīvē ir mākslinieciskajai pašizpausmei?✓4.8. Populāras Baltijas un Ziemeļvalstu dziesmas bērniem.✓4.6. Opera un balets. Kā iepazīt operu un baletu ar mūzikas un citu mākslas veidu palīdzību?✓4.5. Iztēle un mūzika.✓4.4. Ziemassvētki.✓4.7. Mūzika animācijas filmās. Kā tiek radīta mūzika animācijas filmām?✓4.3. Latvija – mājas.✓4.2. Daba folklorā, dziesmās, un instrumentālajā mūzikā.✓8.3. Ziemassvētki galmā un baznīcā. Kā svinēja Ziemassvētkus J. S. Baha laikā un kā tos svin mūsdienās?✓8.7. Dziesmu un deju svētku tradīcija Latvijā. Kā, veidojot pētniecības projektu, iepazīt dziesmu un deju svētku tradīcijas aizsākumu Latvijā 19. gs.?✓8.6. Nacionālās identitātes meklējumi Latvijā. Kas raksturo mūzikas dzīvi Latvijā 18., 19. gs.?✓8.5. Mūzika revolūciju laikā. Kāda nozīme mūzikai ir revolūciju laikā?✓7.1. Ritms, mūzika, kustības. Kā es varu apgūtos ritma elementus izmantot savas radošās idejas realizācijai?✓5.1. Laiks. Kā mūziku mācījās senāk un kā – tagad?✓4.9. Mūzika. Mīlestība. Ģimene. Kā radīt muzikālus svētkus ģimenei?✓4.1. Mājas. Šūpuļdziesmas. Mājas muzicēšanas tradīcijas.✓6.8. Mūzikas kultūra Lietuvā un Igaunijā✓6.1. Laikmeta atspoguļojums mūzikā✓9.9. Rokmūzika un populārā mūzika✓9.1. Vadmotīvi mūzikā✓8.4.Tradīcijas, paraugi mūzikā. Kas ir klasicisms, un ko mēdz dēvēt par klasiku mūzikā? Haidns, Mocarts, Bēthovens.✓8.2.Opera baroka laikā un rokopera. Ar ko baroka opera atšķiras no rokoperas. Monteverdi, Z.Liepiņš, Endrjū Loids Vēbers. “Orfejs”, “Lāčplēsis”, “Jēzus Kristus Superzvaigzne”.✓8.1.Kanons.Kanonu daudzveidība. Kā sacerēt savu kanonu. Pahelbels. Hendelis. Bahs.✓ Profila informācija Lietotājvārds parole Show Password Apstiprināt paroli E-pasta adrese Apstiprināt e-pasta adresi Pilns vārds ATSTĀJIET ŠO TUKŠU Jums jau ir profils? Ielogojieties šeit Pasūtījuma informācija Vārds, Uzvārds Skola/iestāde Reģistrācijas nr. Adrese Apmaksas informācija Kartes numurs Kartes derīguma termiņš CVC Apstrādā...