Skola 2030 mācību materiāli
40 materiāli atrasts
1.1. Skaņu pasaule Kā es dziedot un spēlējot varu izmantot dažādās skaņu īpašības?
Iepazīsi ritmizāciju; īsas un garas skaņas; mūzikas tempu Salīdzināsi skaņas...
Apskatīt...1.4. Dabas ainavas mūzikā Kā es muzicējot varu atainot dažādas dabas norises un parādīt kustībās savas emocijas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...1.5. Skaņu raksti Kā muzicēšanā var lietot skaņu rakstu?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...2.1. Rudens tēli mūzikā. Kādus mūzikas izteiksmes līdzekļus es varu izmantot, lai ar balsi un instrumentiem veidotu skaņu gleznas ar rudens dabas tēliem?
Iepazīsi Do mažora gammu, Do mažora toniku Salīdzināsi dažādus rudens...
Apskatīt...2.3. Ziemas noskaņas mūzikā Ar kādiem radošās darbības veidiem es varētu atainot ziemas noskaņas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...2.4. Deja. Kā es, klausoties mūziku, varu atpazīt deju – valsi, kā es to varu raksturot?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...2.5. Sadarbība muzicēšanā. Kas man jādara, lai, muzicējot kopā, veidotos pozitīva sadarbība?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...3.1. Mūzikas izteiksmes līdzekļi. Kā temps, dinamika, reģistrs un skanējuma nokrāsa izmaina mūzikas raksturu?
Iepazīsi dažādus tempus mūzikā; iepazīsi ritma grupu “tim-di” Salīdzināsi dažadus...
Apskatīt...3.4. Mažora un minora noskaņas. Kā es klausoties atpazīšu un muzicējot izmantošu mažora un minora skaņkārtas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...3.5. Skaņu gleznas. Kā es, izmantojot dažādus mūzikas izteiksmes līdzekļus, varu veidot skaņu gleznas? Kādi būs mani galvenie uzdevumi, veidojot priekšnesumu?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...4.1. Mājas. Šūpuļdziesmas. Mājas muzicēšanas tradīcijas.
Iepazīsi skaņkārtu pakāpes, notis, uzbūvi, alterācijas zīmes, Salīdzināsi dažādas skaņkārtas...
Apskatīt...4.2. Daba folklorā, dziesmās, un instrumentālajā mūzikā.
Iepazīsi dažādas ritma zilbes; mūzikas matemātiku; pantu formu; rondo formu...
Apskatīt...4.3. Latvija – mājas.
Iepazīsi punktētās notis; tetrahordus; Latvijas valsts himnas autoru Salīdzināsi punktētās...
Apskatīt...4.4. Ziemassvētki.
Iepazīsi ritma pierakstu, ritma diktātu, ērģeles Salīdzināsi rirmu dažādos tempos,...
Apskatīt...4.6. Opera un balets. Kā iepazīt operu un baletu ar mūzikas un citu mākslas veidu palīdzību?
Iepazīsi taktsmēru 3/8, komponistu V.A.Mocartu Salīdzināsi teātri, operu un baletu,...
Apskatīt...4.7. Mūzika animācijas filmās. Kā tiek radīta mūzika animācijas filmām?
Iepazīsi taktsmēru 6/8,animācijas filmu uzbūvi praksē Salīdzināsi animācija ar un...
Apskatīt...4.8. Populāras Baltijas un Ziemeļvalstu dziesmas bērniem.
Iepazīsi Baltijas valstu dziesmas Salīdzināsi Ziemeļvalstu un Baltijas dziesmas Novērtēsi...
Apskatīt...4.9. Mūzika. Mīlestība. Ģimene. Kā radīt muzikālus svētkus ģimenei?
Iepazīsi vienvārda tonalitātes; intervālus sekstu, septīmu, oktāvu un prīmu Salīdzināsi...
Apskatīt...5.1. Laiks. Kā mūziku mācījās senāk un kā – tagad?
Iepazīsi dažādas izglītības iestādes; atkārtošanas un pārlekšanas zīmes; Vidzemes skolotāju...
Apskatīt...5.2. Daba kamermūzikā. Ar kādiem mūzikas izteiksmes līdzekļiem komponisti atklāj dabas skaistumu kamermūzikā?
Iepazīsi burtu apzīmējumus mūzikā; kas ir kamermūzika; latviešu komponistu Pēteri...
Apskatīt...5.3. Latvija – mājas – draugi. Kāda ir tautas mūzikas un latviešu komponistu mūzikas loma valsts svētku svinēšanā?
Iepazīsi tuvāko kori savai dzīvesvietai, tautas mūzikas instrumentus Salīdzināsi oriģināldziesmas...
Apskatīt...5.4. Ziemassvētki. Kā, dziedot korī un klausoties kora mūziku, Ziemassvētkos var piedzīvot dažādas noskaņas?
Iepazīsi koru veidus Salīdzināsi dažādu melodiju diapazonus Novērtēsi cilvēka balss...
Apskatīt...5.5. Kora mūzika pasaulē un Latvijā. Kāda ir mana kora dziedāšanas pieredze?
Iepazīsi aleatoriku, glissando, Latvijas profesionālos un amatieru korus, trioli Salīdzināsi...
Apskatīt...5.6. Mūzikas instrumenti un to grupas. Simfoniskais orķestris. Pēc kādām pazīmēm iedala mūzikas instrumentus? Kā orķestrī veidojas saspēle?
Iepazīsi klavieru veidus, tautas mūzikas insrtumentus Salīdzināsi pianīnu ar flīģeli,...
Apskatīt...5.7. Dziesmu un deju svētki. Kā var piedzīvot Dziesmu un deju svētkus? Kāda nozīme katra cilvēka dzīvē ir mākslinieciskajai pašizpausmei?
Iepazīsi Dziesmu svētku norisi, augstāko mūzikas mācību iestādi Salīdzināsi kopkori...
Apskatīt...