Iepazīsi Do mažora gammu, Do mažora toniku Salīdzināsi dažādus rudens...
Apskatīt...Skola 2030 mācību materiāli
2.3. Ziemas noskaņas mūzikā Ar kādiem radošās darbības veidiem es varētu atainot ziemas noskaņas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...2.4. Deja. Kā es, klausoties mūziku, varu atpazīt deju – valsi, kā es to varu raksturot?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...2.5. Sadarbība muzicēšanā. Kas man jādara, lai, muzicējot kopā, veidotos pozitīva sadarbība?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...5.1. Laiks. Kā mūziku mācījās senāk un kā – tagad?
Iepazīsi dažādas izglītības iestādes; atkārtošanas un pārlekšanas zīmes; Vidzemes skolotāju...
Apskatīt...5.2. Daba kamermūzikā. Ar kādiem mūzikas izteiksmes līdzekļiem komponisti atklāj dabas skaistumu kamermūzikā?
Iepazīsi burtu apzīmējumus mūzikā; kas ir kamermūzika; latviešu komponistu Pēteri...
Apskatīt...5.3. Latvija – mājas – draugi. Kāda ir tautas mūzikas un latviešu komponistu mūzikas loma valsts svētku svinēšanā?
Iepazīsi tuvāko kori savai dzīvesvietai, tautas mūzikas instrumentus Salīdzināsi oriģināldziesmas...
Apskatīt...5.4. Ziemassvētki. Kā, dziedot korī un klausoties kora mūziku, Ziemassvētkos var piedzīvot dažādas noskaņas?
Iepazīsi koru veidus Salīdzināsi dažādu melodiju diapazonus Novērtēsi cilvēka balss...
Apskatīt...5.5. Kora mūzika pasaulē un Latvijā. Kāda ir mana kora dziedāšanas pieredze?
Iepazīsi aleatoriku, glissando, Latvijas profesionālos un amatieru korus, trioli Salīdzināsi...
Apskatīt...5.6. Mūzikas instrumenti un to grupas. Simfoniskais orķestris. Pēc kādām pazīmēm iedala mūzikas instrumentus? Kā orķestrī veidojas saspēle?
Iepazīsi klavieru veidus, tautas mūzikas insrtumentus Salīdzināsi pianīnu ar flīģeli,...
Apskatīt...5.7. Dziesmu un deju svētki. Kā var piedzīvot Dziesmu un deju svētkus? Kāda nozīme katra cilvēka dzīvē ir mākslinieciskajai pašizpausmei?
Iepazīsi Dziesmu svētku norisi, augstāko mūzikas mācību iestādi Salīdzināsi kopkori...
Apskatīt...8.1.Kanons.Kanonu daudzveidība. Kā sacerēt savu kanonu. Pahelbels. Hendelis. Bahs.
Iepazīsi dažādus kanonu veidus; Hendeļa oratoriju “Mesija”. Salīdzināsi dažādus faktūru ...
Apskatīt...8.2.Opera baroka laikā un rokopera. Ar ko baroka opera atšķiras no rokoperas. Monteverdi, Z.Liepiņš, Endrjū Loids Vēbers. “Orfejs”, “Lāčplēsis”, “Jēzus Kristus Superzvaigzne”.
Iepazīsi, kas ir uvertīra; Klaudio Monteverdi operu “Orfejs”; Zigmara Liepiņa...
Apskatīt...8.3. Ziemassvētki galmā un baznīcā. Kā svinēja Ziemassvētkus J. S. Baha laikā un kā tos svin mūsdienās?
Iepazīsi J.S.Baha daiļradi; J.V.Mēdera daiļradi; Collegium musicum Riga ansambļa daiļradi...
Apskatīt...8.4.Tradīcijas, paraugi mūzikā. Kas ir klasicisms, un ko mēdz dēvēt par klasiku mūzikā? Haidns, Mocarts, Bēthovens.
Iepazīsi J.Haidna daiļradi; V.A.Mocarta daiļradi; L.van Bēthovena daiļradi Salīdzināsi Baroka...
Apskatīt...8.7. Dziesmu un deju svētku tradīcija Latvijā. Kā, veidojot pētniecības projektu, iepazīt dziesmu un deju svētku tradīcijas aizsākumu Latvijā 19. gs.?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...