Iepazīsi ritmizāciju; īsas un garas skaņas; mūzikas tempu Salīdzināsi skaņas...
Apskatīt...Visi materiāli
12 materiāli atrasts
1.4. Dabas ainavas mūzikā Kā es muzicējot varu atainot dažādas dabas norises un parādīt kustībās savas emocijas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...1.5. Skaņu raksti Kā muzicēšanā var lietot skaņu rakstu?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...5.1. Laiks. Kā mūziku mācījās senāk un kā – tagad?
Iepazīsi dažādas izglītības iestādes; atkārtošanas un pārlekšanas zīmes; Vidzemes skolotāju...
Apskatīt...5.2. Daba kamermūzikā. Ar kādiem mūzikas izteiksmes līdzekļiem komponisti atklāj dabas skaistumu kamermūzikā?
Iepazīsi burtu apzīmējumus mūzikā; kas ir kamermūzika; latviešu komponistu Pēteri...
Apskatīt...5.3. Latvija – mājas – draugi. Kāda ir tautas mūzikas un latviešu komponistu mūzikas loma valsts svētku svinēšanā?
Iepazīsi tuvāko kori savai dzīvesvietai, tautas mūzikas instrumentus Salīdzināsi oriģināldziesmas...
Apskatīt...5.4. Ziemassvētki. Kā, dziedot korī un klausoties kora mūziku, Ziemassvētkos var piedzīvot dažādas noskaņas?
Iepazīsi koru veidus Salīdzināsi dažādu melodiju diapazonus Novērtēsi cilvēka balss...
Apskatīt...5.5. Kora mūzika pasaulē un Latvijā. Kāda ir mana kora dziedāšanas pieredze?
Iepazīsi aleatoriku, glissando, Latvijas profesionālos un amatieru korus, trioli Salīdzināsi...
Apskatīt...5.6. Mūzikas instrumenti un to grupas. Simfoniskais orķestris. Pēc kādām pazīmēm iedala mūzikas instrumentus? Kā orķestrī veidojas saspēle?
Iepazīsi klavieru veidus, tautas mūzikas insrtumentus Salīdzināsi pianīnu ar flīģeli,...
Apskatīt...5.7. Dziesmu un deju svētki. Kā var piedzīvot Dziesmu un deju svētkus? Kāda nozīme katra cilvēka dzīvē ir mākslinieciskajai pašizpausmei?
Iepazīsi Dziesmu svētku norisi, augstāko mūzikas mācību iestādi Salīdzināsi kopkori...
Apskatīt...