Iepazīsi Do mažora gammu, Do mažora toniku Salīdzināsi dažādus rudens...
Apskatīt...Skola 2030 mācību materiāli
2.3. Ziemas noskaņas mūzikā Ar kādiem radošās darbības veidiem es varētu atainot ziemas noskaņas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...2.4. Deja. Kā es, klausoties mūziku, varu atpazīt deju – valsi, kā es to varu raksturot?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...2.5. Sadarbība muzicēšanā. Kas man jādara, lai, muzicējot kopā, veidotos pozitīva sadarbība?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...3.1. Mūzikas izteiksmes līdzekļi. Kā temps, dinamika, reģistrs un skanējuma nokrāsa izmaina mūzikas raksturu?
Iepazīsi dažādus tempus mūzikā; iepazīsi ritma grupu “tim-di” Salīdzināsi dažadus...
Apskatīt...3.3. Ziemas saulgrieži. Kā es varu dziesmās, dejās un rotaļās iepazīt tautas tradīcijas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...3.4. Mažora un minora noskaņas. Kā es klausoties atpazīšu un muzicējot izmantošu mažora un minora skaņkārtas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...3.5. Skaņu gleznas. Kā es, izmantojot dažādus mūzikas izteiksmes līdzekļus, varu veidot skaņu gleznas? Kādi būs mani galvenie uzdevumi, veidojot priekšnesumu?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...5.1. Laiks. Kā mūziku mācījās senāk un kā – tagad?
Iepazīsi dažādas izglītības iestādes; atkārtošanas un pārlekšanas zīmes; Vidzemes skolotāju...
Apskatīt...5.2. Daba kamermūzikā. Ar kādiem mūzikas izteiksmes līdzekļiem komponisti atklāj dabas skaistumu kamermūzikā?
Iepazīsi burtu apzīmējumus mūzikā; kas ir kamermūzika; latviešu komponistu Pēteri...
Apskatīt...5.3. Latvija – mājas – draugi. Kāda ir tautas mūzikas un latviešu komponistu mūzikas loma valsts svētku svinēšanā?
Iepazīsi tuvāko kori savai dzīvesvietai, tautas mūzikas instrumentus Salīdzināsi oriģināldziesmas...
Apskatīt...5.4. Ziemassvētki. Kā, dziedot korī un klausoties kora mūziku, Ziemassvētkos var piedzīvot dažādas noskaņas?
Iepazīsi koru veidus Salīdzināsi dažādu melodiju diapazonus Novērtēsi cilvēka balss...
Apskatīt...5.5. Kora mūzika pasaulē un Latvijā. Kāda ir mana kora dziedāšanas pieredze?
Iepazīsi aleatoriku, glissando, Latvijas profesionālos un amatieru korus, trioli Salīdzināsi...
Apskatīt...5.6. Mūzikas instrumenti un to grupas. Simfoniskais orķestris. Pēc kādām pazīmēm iedala mūzikas instrumentus? Kā orķestrī veidojas saspēle?
Iepazīsi klavieru veidus, tautas mūzikas insrtumentus Salīdzināsi pianīnu ar flīģeli,...
Apskatīt...5.7. Dziesmu un deju svētki. Kā var piedzīvot Dziesmu un deju svētkus? Kāda nozīme katra cilvēka dzīvē ir mākslinieciskajai pašizpausmei?
Iepazīsi Dziesmu svētku norisi, augstāko mūzikas mācību iestādi Salīdzināsi kopkori...
Apskatīt...9.1. Vadmotīvi mūzikā
Iepazīsi Ludviga van Bēthovena 5.simfonijas likteņa vadmotīvu; vācu tautas deju...
Apskatīt...9.2. Miniatūras mūzikā
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.3. Mana Latvija
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.4. Ziemas noskaņas
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.5. Opera 19. gs.
Iepazīsi vadošos operu komponistus 19.gs. Salīdzināsi dažādas 19.gs. operas Novērtēsi...
Apskatīt...9.6. Impresionisms. Ekspresionisms mūzikā. Kā es varu izpaust savu acumirkļa iespaidu/noskaņu mūzikā?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.7. Džezs. Kādi mūzikas valodas elementi raksturīgi džezam?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.8. 20. gs. kompozīcijas tehnikas. Vai skaņdarba izpildījumā var izpausties interpretācijas brīvība?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.9. Rokmūzika un populārā mūzika
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...