Iepazīsi ritmizāciju; īsas un garas skaņas; mūzikas tempu Salīdzināsi skaņas...
Apskatīt...Skola 2030 mācību materiāli
1.4. Dabas ainavas mūzikā Kā es muzicējot varu atainot dažādas dabas norises un parādīt kustībās savas emocijas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...1.5. Skaņu raksti Kā muzicēšanā var lietot skaņu rakstu?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...3.1. Mūzikas izteiksmes līdzekļi. Kā temps, dinamika, reģistrs un skanējuma nokrāsa izmaina mūzikas raksturu?
Iepazīsi dažādus tempus mūzikā; iepazīsi ritma grupu “tim-di” Salīdzināsi dažadus...
Apskatīt...3.4. Mažora un minora noskaņas. Kā es klausoties atpazīšu un muzicējot izmantošu mažora un minora skaņkārtas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...3.5. Skaņu gleznas. Kā es, izmantojot dažādus mūzikas izteiksmes līdzekļus, varu veidot skaņu gleznas? Kādi būs mani galvenie uzdevumi, veidojot priekšnesumu?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...7.1. Ritms, mūzika, kustības. Kā es varu apgūtos ritma elementus izmantot savas radošās idejas realizācijai?
Iepazīsi no kā rodas ritms; smagās un vieglās taktsdaļas Salīdzināsi...
Apskatīt...7.2. Ģimenes godi. Kā atspoguļojas ģimenes godi Latvijas komponistu daiļradē, folkloras un postfolkloras grupu priekšnesumos?
Iepazīsi kas ir folklora; Dainu skapi; apdziedāšanās dziesmas Salīdzināsi folkloru...
Apskatīt...7.3. Teksta nozīme mūzikas satura atklāsmē. Kādas ir teksta un mūzikas mijietekmes?
Iepazīsi bītboksu; jaunus taktsmērus; dažādus latviešu dzejniekus un komponistus Salīdzināsi...
Apskatīt...7.4. Teātris un mūzikls. Kāda loma mūzikai ir teātra uzvedumos, kāda – mūziklos?
Iepazīsi teātra struktūru; pasaules populārakos mūziklus Salīdzināsi mūzikuj teātra izrādes...
Apskatīt...7.5. No mutvārdu tradīcijas līdz nošu pierakstam. Kā es varu nošu rakstu izmantot savas kompozīcijas pierakstā?
Iepazīsi Hildegardes no Bingenes daiļradi Salīdzināsi nošu pierakstu dažādos laikmetos...
Apskatīt...7.6. Bruņinieku laikmeta un mūsdienu mīlas dziesmas. Kas ir kopīgs un kas atšķirīgs bruņinieku laikmeta un mūsdienu mīlas dziesmās?
Iepazīsi sabiedrības slāņus viduslaikos Salīdzināsi bruņinieku laika un mūsdienu mīlas...
Apskatīt...7.7. Viduslaiku un mūsdienu populārā mūzika. Kas raksturo mūzikas popularitāti viduslaikos un kas mūsdienās?
Iepazīsi vārda “populārs” nozīmi Salīdzināsi viduslaiku un mūsdienu popmūziku Novērtēsi...
Apskatīt...7.8. Ceļojumi. Daba un dabas skaņas kā iedvesmas avots. Kā dabas skaistums un dabas skaņas rosina komponistu daiļradi?
Iepazīsi Ludviga van Bēthovena “Pastorālo” simfoniju Salīdzināsi dabsa skaņas ar...
Apskatīt...8.1.Kanons.Kanonu daudzveidība. Kā sacerēt savu kanonu. Pahelbels. Hendelis. Bahs.
Iepazīsi dažādus kanonu veidus; Hendeļa oratoriju “Mesija”. Salīdzināsi dažādus faktūru ...
Apskatīt...8.2.Opera baroka laikā un rokopera. Ar ko baroka opera atšķiras no rokoperas. Monteverdi, Z.Liepiņš, Endrjū Loids Vēbers. “Orfejs”, “Lāčplēsis”, “Jēzus Kristus Superzvaigzne”.
Iepazīsi, kas ir uvertīra; Klaudio Monteverdi operu “Orfejs”; Zigmara Liepiņa...
Apskatīt...8.3. Ziemassvētki galmā un baznīcā. Kā svinēja Ziemassvētkus J. S. Baha laikā un kā tos svin mūsdienās?
Iepazīsi J.S.Baha daiļradi; J.V.Mēdera daiļradi; Collegium musicum Riga ansambļa daiļradi...
Apskatīt...8.4.Tradīcijas, paraugi mūzikā. Kas ir klasicisms, un ko mēdz dēvēt par klasiku mūzikā? Haidns, Mocarts, Bēthovens.
Iepazīsi J.Haidna daiļradi; V.A.Mocarta daiļradi; L.van Bēthovena daiļradi Salīdzināsi Baroka...
Apskatīt...8.7. Dziesmu un deju svētku tradīcija Latvijā. Kā, veidojot pētniecības projektu, iepazīt dziesmu un deju svētku tradīcijas aizsākumu Latvijā 19. gs.?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...