Skola 2030 mācību materiāli
35 materiāli atrasti
2.1. Rudens tēli mūzikā. Kādus mūzikas izteiksmes līdzekļus es varu izmantot, lai ar balsi un instrumentiem veidotu skaņu gleznas ar rudens dabas tēliem?
Iepazīsi Do mažora gammu, Do mažora toniku Salīdzināsi dažādus rudens...
Apskatīt...2.3. Ziemas noskaņas mūzikā Ar kādiem radošās darbības veidiem es varētu atainot ziemas noskaņas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...2.4. Deja. Kā es, klausoties mūziku, varu atpazīt deju – valsi, kā es to varu raksturot?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...2.5. Sadarbība muzicēšanā. Kas man jādara, lai, muzicējot kopā, veidotos pozitīva sadarbība?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...3.1. Mūzikas izteiksmes līdzekļi. Kā temps, dinamika, reģistrs un skanējuma nokrāsa izmaina mūzikas raksturu?
Iepazīsi dažādus tempus mūzikā; iepazīsi ritma grupu “tim-di” Salīdzināsi dažadus...
Apskatīt...3.4. Mažora un minora noskaņas. Kā es klausoties atpazīšu un muzicējot izmantošu mažora un minora skaņkārtas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...3.5. Skaņu gleznas. Kā es, izmantojot dažādus mūzikas izteiksmes līdzekļus, varu veidot skaņu gleznas? Kādi būs mani galvenie uzdevumi, veidojot priekšnesumu?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...8.1.Kanons.Kanonu daudzveidība. Kā sacerēt savu kanonu. Pahelbels. Hendelis. Bahs.
Iepazīsi dažādus kanonu veidus; Hendeļa oratoriju “Mesija”. Salīdzināsi dažādus faktūru ...
Apskatīt...8.2.Opera baroka laikā un rokopera. Ar ko baroka opera atšķiras no rokoperas. Monteverdi, Z.Liepiņš, Endrjū Loids Vēbers. “Orfejs”, “Lāčplēsis”, “Jēzus Kristus Superzvaigzne”.
Iepazīsi, kas ir uvertīra; Klaudio Monteverdi operu “Orfejs”; Zigmara Liepiņa...
Apskatīt...8.3. Ziemassvētki galmā un baznīcā. Kā svinēja Ziemassvētkus J. S. Baha laikā un kā tos svin mūsdienās?
Iepazīsi J.S.Baha daiļradi; J.V.Mēdera daiļradi; Collegium musicum Riga ansambļa daiļradi...
Apskatīt...8.4.Tradīcijas, paraugi mūzikā. Kas ir klasicisms, un ko mēdz dēvēt par klasiku mūzikā? Haidns, Mocarts, Bēthovens.
Iepazīsi J.Haidna daiļradi; V.A.Mocarta daiļradi; L.van Bēthovena daiļradi Salīdzināsi Baroka...
Apskatīt...8.7. Dziesmu un deju svētku tradīcija Latvijā. Kā, veidojot pētniecības projektu, iepazīt dziesmu un deju svētku tradīcijas aizsākumu Latvijā 19. gs.?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.1. Vadmotīvi mūzikā
Iepazīsi Ludviga van Bēthovena 5.simfonijas likteņa vadmotīvu; vācu tautas deju...
Apskatīt...9.2. Miniatūras mūzikā
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.3. Mana Latvija
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.4. Ziemas noskaņas
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.5. Opera 19. gs.
Iepazīsi vadošos operu komponistus 19.gs. Salīdzināsi dažādas 19.gs. operas Novērtēsi...
Apskatīt...9.6. Impresionisms. Ekspresionisms mūzikā. Kā es varu izpaust savu acumirkļa iespaidu/noskaņu mūzikā?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.7. Džezs. Kādi mūzikas valodas elementi raksturīgi džezam?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.8. 20. gs. kompozīcijas tehnikas. Vai skaņdarba izpildījumā var izpausties interpretācijas brīvība?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...9.9. Rokmūzika un populārā mūzika
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Izpratīsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...