Iepazīsi ritmizāciju; īsas un garas skaņas; mūzikas tempu Salīdzināsi skaņas...
Apskatīt...Visi materiāli
17 materiāli atrasts
Klase
Veidi
Mācību priekšmeti
1.4. Dabas ainavas mūzikā Kā es muzicējot varu atainot dažādas dabas norises un parādīt kustībās savas emocijas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...1.5. Skaņu raksti Kā muzicēšanā var lietot skaņu rakstu?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...2.1. Rudens tēli mūzikā. Kādus mūzikas izteiksmes līdzekļus es varu izmantot, lai ar balsi un instrumentiem veidotu skaņu gleznas ar rudens dabas tēliem?
Iepazīsi Do mažora gammu, Do mažora toniku Salīdzināsi dažādus rudens...
Apskatīt...2.3. Ziemas noskaņas mūzikā Ar kādiem radošās darbības veidiem es varētu atainot ziemas noskaņas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...2.4. Deja. Kā es, klausoties mūziku, varu atpazīt deju – valsi, kā es to varu raksturot?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...2.5. Sadarbība muzicēšanā. Kas man jādara, lai, muzicējot kopā, veidotos pozitīva sadarbība?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...3.1. Mūzikas izteiksmes līdzekļi. Kā temps, dinamika, reģistrs un skanējuma nokrāsa izmaina mūzikas raksturu?
Iepazīsi dažādus tempus mūzikā; iepazīsi ritma grupu “tim-di” Salīdzināsi dažadus...
Apskatīt...3.3. Ziemas saulgrieži. Kā es varu dziesmās, dejās un rotaļās iepazīt tautas tradīcijas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...3.4. Mažora un minora noskaņas. Kā es klausoties atpazīšu un muzicējot izmantošu mažora un minora skaņkārtas?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...3.5. Skaņu gleznas. Kā es, izmantojot dažādus mūzikas izteiksmes līdzekļus, varu veidot skaņu gleznas? Kādi būs mani galvenie uzdevumi, veidojot priekšnesumu?
Iepazīsi Salīdzināsi Novērtēsi Analizēsi Iemācīsies
Apskatīt...Metalofoni
Iemācies spēlēt metalofonu
Apskatīt...